Scaune Cluj - Mii de Scaune Online!
Showroom in Cluj-Napoca: Tel: 0726.444.222

Showroom in Cluj-Napoca:
Marasti, str. Iazului nr. 21
Tel: 0726.444.222
Showroom in Cluj-Napoca: Tel: 0726.444.222
Livrarea, prin orice mijloc de transport, este asigurata pana in fata imobilului (a casei, a blocului sau a cladirii).
Din pacate nu putem asigura manipularea produselor din fata imobilului pana la usa clientului.
Livrare în țară
Livrarea în Cluj-Napoca +10 km
Manipularea mărfurilor
Produsele Custom Made
Costul transportului va fi afisat pe pagina produsului sau in cosul final.
In cazul in care sunt comandate doua produse diferite se va lua in calcul doar un singur cost de transport. Acesta va fi costul de transport cu valoarea cea mai mare si este valabil pentru o singura livrare.
Ex: la un produs costul de transport este de 49 lei iar la al doilea produs comandat costul de transport este 89 lei. Se va lua un singur cost de transport care va fi de 89 lei cu conditia ca cele doua produse sa livrate impreuna. Daca se livreaza separat acestea vor fi livrate fiecare cu costul lui de transport.
Livrarea produselor in tara se face prin intermediul firmelor de curierat sau prin mijloace proprii. Livrarea de scaune in Bucuresti, Timisoara, Oradea, Arad, Baia Mare, Ploiesti, Suceava, Iasi, Bistrita, Constanta, Botosani, Satu Mare si in orice resedinta de judet, se va face fara costuri suplimentare de transport. In cazul in care livrarea este intr-o localitate in care firma de curierat nu are punct de lucru va fi un cost suplimentar pentru livrarea produselor de 1.5 lei/Km + Tva de la cea mai apropiata agentie a curierului.
Pentru verificare kilometrilor suplimentari va rugam sa accesati urmatorul link: http://www.fancourier.ro/tools/cautare-localitate/
In cazul comenzilor de scaune custom de living, bar sau scaune care sunt din lemn. Livrarea acestor produse se va face doar prin firme de transport. Nu trimitem prin curier scaune din lemn. Livrarea se va face de luni pana vineri in intervalul orar 8:00 - 18:00.
Cu acordul bilateral (transportator - client) descarcarea poate fi facuta si dupa ora 18:00
Etapele unei livrari in tara, livrare prin firme de transport (exclus curierat):
1. Cand comanda dv este finalizata va sunam pentru a va anunta ca este pregatita de livrare si sa ne confirmati ca putem cauta transportatori pentru livrarea dv. In cazul in care este o diferenta de achitat, plata trebuie facuta inainte de a cauta transport.
De obicei gasim transport in 1-3 zile, depinde de localitatea unde se face descarcarea.
2. Dupa incarcarea comenzii revenim cu datele transportatorului si data la care ajunge marfa la dv. Livrarea va fi facuta in 1-2 zile de la incarcarea ei.
3. Transportatorul are obligatia sa va anunte cu minim 2 ore inainte de a ajunge la dv. Un termen estimativ va fi dat si la incarcarea marfii. Va rugam sa intelegeti ca nu putem garanta o ora exacta la care ajunge transportul la dv.
Observatii:
STOCURI - In general, produsele vandute de site-ul nostru au afisate informatii despre termenul de livrare. In anumite situatii este posibil ca informatiile sa fie in curs de actualizare sau tapiteria aleasa sa modifice termenul de livrare si atunci veti fi informat asupra acestui aspect in momentul confirmarii comenzii. Pentru produsele care sunt in stoc, livrarea poate fi facuta in limita stocului disponibil.
Termen de Livrare - Din cauza faptului ca nu se poate garanta existenta, pentru toate produsele prezentate pe site, a unui stoc permanent si stocul existent este un stoc limitat, exista posibilitatea ca Thonet Design SRL sa nu poata livra o anumita comanda. In cazul in care clientul efectueaza plata unui produs fara a avea confirmarea existentei in stoc Thonet Design SRL va returna clientului contravaloarea produsului.
Thonet Design Srl isi asuma raspunderea ca, odata confirmata (si dupa caz, incasata contravaloarea sa), comanda Dvs. va fi expediata in termenele specificate pe pagina fiecarui produs. In cazul in care termenul de livrare mentionat pe fiecare pagina a produsului se modifica, veti fi informat la confirmarea comenzii.
Pentru produsele care se executa pe comanda dupa cerintele clientului (materiale tapiserie, finisaj lemn sau dimensiuni), se executa doar in baza unui avans, avans care este de 30% din valoarea contractuala urmand ca diferenta sa fie achitata la livrarea produselor.
Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda din mai multe motive, printre care: - produsul comandat nu este pe stoc; - identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala; - datele dumneavoastra se afla in baza noastra de date (comanda falsa); - un operator a incercat sa va contacteze prin telefon pentru confirmarea comenzii, dar nu am reusit sa confirmam comanda cu dumneavoastra.
Daca intervin probleme la o comanda va vom contacta. Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda in orice moment al procedurii de comanda.
Confirmarea comenzii se face telefonic sau prin emailul primit de pe adresa miidescaune@gmail.com, email in care este specificata data maxima de livrare a produselor comandate.
Email-ul primit de pe adresa noreply@miidescaune.ro este confirmarea primirii comenzii efectuate pe site-ul miidescaune.ro si nu este o confirmare de comanda. Va rugam nu raspundeti la acest email, el nefiind monitorizat.
Magazinul nostru are obligatia legala sa accepte returul produselor in 14 zile de la livrare respectand legea privind comertul online
Prin folosirea magazinului online, miidescaune.ro, sunteti de acord si acceptati conditiile de livrare sau ridicare a comenzilor.
Daca nu acceptati acesti "Termeni si Conditii" si conditiile de livrare a produselor va rugam nu utilizati acest site.
Scaune la comanda personalizate cu diverse tapiterii, stofa, piele ecologica sau piele naturala de la producator de scaune de birou, bucatarie, living, terase sau scaune horeca.
Livrare prin curier, transportatori sau cu masinile proprii.
MiideScaune.ro